EL MÓN DE LES CARTES I ELS CARTERS
Enviat per parvulari el 04/30/2025 - 11:08

Cada any, a la classe d’I4, organitzem un racó de correspondència on tots i totes ens enviem cartes. És una manera molt divertida d’aprendre a llegir i escriure els noms dels nostres companys i companyes.
Aquest curs, però, el projecte ha anat molt més enllà: hem descobert com funciona el món de les cartes i la feina dels carters. Per aprofundir-hi, hem fet una passejada pel barri observant les bústies dels blocs de pisos, els noms dels carrers i els números de les cases.
A més, hem visitat l’oficina de Correus per comprar segells i hem escrit una carta per a la nostra família, que hem dipositat a la bústia del carrer. Ara ens preguntem amb il·lusió: recollirà el carter la nostra carta? Arribarà fins a casa?