GRATACELS: REPTES D’ALTURA

Aquest dilluns els nens i nenes de 3r hem anat a CaixaForum per participar en una activitat molt interessant. Hem descobert què són els gratacels i n’hem descobert alguns dels més importants: el Burj Khalifa, l’Empire State..., entre d’altres.
L’Elena ha estat qui ha dirigit la sessió. Ens ha explicat la importància d’una bona base per aixecar seixanta pisos (o més) a sobre d’aquesta. Un cop hem tingut clara la informació, hem passat a l’acció.
Per grups, hem construït els nostres propis gratacels, els hem posat nom i els hem mesurat per calcular quants pisos tindrien, quants segons tardaria l’ascensor a pujar fins a dalt o, fins i tot, quantes persones hi cabrien.
Ens ha agradat molt i hem sigut molt originals. Hem construït un gratacel a la Lluna, el “Magoedifici” on caben quatre escoles com la nostra, i també un edifici en forma d’avió.
Potser, d’aquí en sortirà un gran arquitecte!